Monday, June 1, 2015

5 Tips Memliki Bibir Yang merah semualajadi

Assalamuaalaikum..

Reen dulu masa zaman anak dara rajin sangat guna cara tradisional. Maklumlah dulu mana pandai nak colet lip balm ke lipstik ke hapa nak bagi bibir merah macam anita sarawak tu ha.., hahaaa
Dekat sini reen nak share tip- tips nak dapatkan bibir yang merah secara semulajadi. Sila scroll down untuk mengetahui tips dengan lebih lanjut. Happy reading guys:-)

1. MADU
Madu selain baik untuk kesihatan, ianya juga dapat mencantikkan dan memberi kelembapan pada bibir dan menjadikan bibir merah nyum nyum hehee. Ambil sedikit madu dan oleskan pada bibir siap:-)

2.MENTEGA
Macam pelik je kan mentega tu bukan ke untuk buat kek or nak sapu dekat roti, hehe no no salah tau reen dulu memang suka jugak amal tips ni. Senang je ambil hujung jari mentega tu dan oleskan pada bibir setiap malam sebelum tidur.:-)

3.HALIA
Guna halia ni pun memang selalu reen guna. Ternyata memang menjadi merah cantik je bibir hehee. Ambil 2 inci halia dikopek kulit dan diketuk , kemudian oles terus ke bibir. Siap!! :-)

4.BERUS GIGI
Peliknya guna berus gigi.. haha tak payah nak pelik sangat kalau uolss dah try mesti nak try lagi. lepas dah siap berus gigi then basuh berus tu lepastu berus bibir tu lembut2 je. Janganlah tonyoh kuat-kuat. Nanti kalau luka jangan salahkan reen tau. Hehe

5.MAKANAN TAMBAHAN
Percaya atau tidak makanan tambahan memang memainkan peranan yang sangat penting. Yela sekarang ni semua makanan yang kita makan sedap2 belaka tapi khasiat entah kemana. Dekat sinilah makanan tambahan memainkan peranan untuk mencukupkan vitamin yang dipelrukan oleh tubuh. Reen sendiri pun memang amalkan pengambilan makanan tambahan. Sudahsemestinya reen ambil supplements shaklee yang semualajadi dan sentiasa hijau. Reen pun sid yang bertauliah. So.. jangan segan2 nak contact reen k.


                              Facebook : Azureennurainkhaire
                              Fanpage : sihat jelita
                              Instagram : azureen_nur
                              Contact number : 0108910956



2 comments:

  1. wahhh...madu rupanya bukan sekadar utk kesihatan, bibir pn bleh merah..nice tips. tq
    Jom follow >> http://susulobakmerah.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. tak melekit ke letak madu kt bibir..hehe

    ReplyDelete