Thursday, November 6, 2014

Senaman kemutan bantu ketatkan vagina

Senaman kemut boleh mengetatkan vagina?

  Betulke kalau buat senaman kemut miss v boleh ketat?

Senaman kemutan ni bagi reen perlu bagi mereka yang dah berkahwin dan melahirkan anak. Tapi awas wanita hamil tidak digalakkan ye!!

Kenapa senaman kemut ni sesuai untuk mereka yang pernah melahirkan?  Kerana proses melahirkan membuatkan pintu miss v lebih luas. Kita sendiri pun jadi sangat tidak selesa. Bayangkanlah miss v mengeluarkan kepala bayi. Kembang tak kembang. Reen pun dulu lepas beranak miss v memang rasa tak selesa. Petua ini sangat digalakkan bagi wanita yang ingin mendapatkan miss v ketat seperti dahulu.

Ada  beberapa cara dan petua ketatkan miss v ini yang boleh diamalkan oleh para wanita. Wanita boleh memilih mana-mana cara yang sesuai dan mudah untuk mereka ketatkan miss v. Untuk mendapatkan miss v yang ketat dan rapat ini merupakan idaman isteri demi untuk membahagiakan suami.

Betul tak??

Inilah cara ketatkan miss boleh diamalkan oleh wanita.

Cara 1.

BAHAN-BAHANNYA:

-daun sirih 10 helai
-gambir 2 keping
-kapur makan
-kulit pinang muda

CARANYA:

-tumbuk gambir sehingga lumat.

-kulit pinang muda disiat kecil-kecil

-rebus semua bahan tersebut dengan daun sirih,gunakan untuk cebok. Kalau boleh gunakan selama berpantang untuk wanita baru bersalin. Jika untuk kegunaan biasa bolehlah guna sebulan sekali.

Kalau malas nak merebus semua bahan tu boleh je rendam  dalam air panas, sudah sejuk boleh digunakan untuk cebok.

Cara 2.

Gunakan senaman kemut. Caranya ketatkan lubang kencing seperti menahan kencing, tahan selama beberapa saat kemudian lepaskan. Lakukan senaman ini setiap masa. Ianya mudah dilakukan dimana sahaja. Kesan dia memang hebat untuk mengetatkan miss v .

Cara 3.

Ambil 3 atau 4 helai daun sirih dan rebus bersama 2 gelas air. Apabila mendidih tutup api. Biarkan seketika hingga suam. Lepastu gunalah ir daun sirih tu buat basuh miss v diiringi selawat 3 kali sehari selama semimggu.

Cara 4.

Rebus segenggam daun inai dan biarkan suam. Gunakan airnya untuk mencuci miss v anda terutama selepas membuang air. Amalkan selalu untuk rasa selesa da  segar.

Bila miss v longgar , rasa kembang memang rasa tak selesa sangat. Kita pun takut suami lari. Haha. Wanita penting tau miss v ni. Sebab tu reen pun amalkan pengambilan jamu moden yang dipanggil alfalfa shaklee. Dia memang jamu modenla. Ada kacip fatimah, mampu mengetatkan miss v, membantu mengatasi masalah keputihan,menegangkan payudara. Bila makan alfalfa ni reen suka gigit2 sebab bau dia wangi bau spirulina. Woo alfalfa hebat woo bagi milkbooster yang pekat
Lemak berkrim. Bonus bagi yang bf okey!!

Okey ada yang berminat nak mencuba?

Jom kasi ikat suami tu ketat2 dengan alfalfa.. ahaa

Call/wasap/msj:0108910956
Fb:azureennurainkhaire
Fanpage:sihatjelita

1 comment:


  1. Sayang kan teman wanita anda?. Mahukan teman wanita anda mempunyai bentuk badan menawan?. Payudara besar dan anjal. Punggung yang gebu dan montok?. Jangan bertangguh lagi. Hubungi kami. Layari web kami untuk info. kami sedia membantu.

    [KETAHUI LEBIH LANJUT BAGAIMANA BESARKAN PAYUDARA ANDA]

    ReplyDelete