Thursday, December 4, 2014

Apa yang saya akan buat jika dapat rm500?

Selamat pagi semua. Alhamdulillah diberi kesempatan untuk bernafas dan rezeki kesihatan. Alhamdulillah syukur padamu.

APA YANG AKAN SAYA BUAT JIKA DAPAT RM500?

Macam-macam boleh buat dengan duit rm500 itu kan. Walau zaman yang serba naik semua barang. Tetapi nilai rm500 itu amat berharga bagi saya.

BELANJA FAMILY MAKAN-MAKAN

Memang niat saya nak belanja family makan yang sedap-sedap. Berkumpul ramai. Dah lama rasanya tak dapat makan ramai-ramai. Terbayang dah muka bahagia diaorang. Hihi

BERI SEDEKAH KEPADA ANAK YATIM

Nilai wang yang diberikan tidak penting. Tetapi saya ingat pepatah lebihkan memberi dari menerima. Saya rasa seronok sangat bila dapat hukurkan bantuan pada anak yatim ini. Dapat lihat wajah ceria mereka.

BELI STOCK UNTUK EMERGENCY

Saya akan beli stock supplements yang saya memang target boleh jual. Walau tahu boleh order online tetapi saya lebih suka ada stock sedikit. Bila ada stock semangat itu lain. Kalau buat offline boleh tunjuk dekat mereka.

SIMPAN DEKAT TABUNG

Saya memang  dah terbiasa, banyak atau sedikit duit yang saya dapat, duit itu mesti saya simpan dekat tabung dan tidak akan usik walau dalam keadaan terdesak.

Inilah jawapan saya jika saya dapat rm500. Jom sertai saya untuk menjana pendapatan macam saya. Langkah yang sangat mudag. Anda buat anda dapat.

Sebarang pertanyaan boleh:-

Wasap/call/sms
Azureen0108910956
Fb:azureennurainkhaire
Fanpage:sihat jelita
Email:azureennurainkhaire@gmail.com

2 comments: